Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ "ΤΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΙ ΜΟΥ" 2007




"Τα Οχι Και Τα Ναι Μου" ονομαζεται το νεο album του Γιωργου Μαζωνακη με την συνθετική σφραγιδα του Φοιβου και του Τακη Μπουγα και κυκλοφορει απο την Heaven Music. Αν μου αρεσε; Οχι. Γιατί; Γιατί αν και είμαι οπαδός της ποιότητας και όχι της ποσότητας, το γεγονός ότι το cd περιέχει 10 μόλις τραγούδια δεν εγγυάται πως είναι τα περισσότερα απο αυτά ωραία.

Ας πάμε όμως σε αυτά που μου άρεσαν. Κορυφαίο τραγούδι είναι δυστυχώς το "Σ' έχω επιθυμήσει" και λέω δυστυχώς γιατί το συγκεκριμένο τραγούδι έχει κυκλοφορήσει σε CD single απο το καλοκαίρι του 2007 και λίγο πολύ όλοι το έχουμε...χορτάσει. Δεύτερο στη σειρά θα έβαζα το "Μ' ενοχλεί ο εαυτός μου" μέσα απο τους στίχους του οποίου έχει πάρει τον τίτλο του το εν λόγω album. Θα έλεγα πως ξεχωρίζει κυρίως για τους "έξυπνους" στίχους του. Τρίτο στην δική μου προτίμηση έρχεται το "Είσαι υπεύθυνη για μένα" μία ρούμπα στο ύφος του "Σ' έχω επιθυμήσει" με λιγότερη όμως "μαεστρία" στην ενορχήστρωση του, ενώ αμέσως μετά τοποθετώ το "Έχω νευριάσει" το οποιό παρά το αδιάφορο κουπλέ του και την μέτρια ενορχήστρωση του (το ρεφρέν δεν "σκάει" όπως στα κομμάτια του Φοίβου) έχει ένα πολύ όμορφο ρεφρέν που αποζημιώνει τον ακροατή. Την πεντάδα έρχεται να κλείσει το τραγούδι "Σαν δυό σταγόνες βροχής" το οποίο δεν με "άγγιξε" τόσο, λόγω της προβλέψιμης -για κομμάτι του Φοίβου- ενορχήστρωσης.

Κλείνοντας αυτήν την κριτική θέλω να πω πως λόγω της μεγάλης αναμονής που υπήρχε απο τον προηγούμενο δίσκο του "Μαζώ" εώς και αυτόν, περίμενα τα κομμάτια πολύ καλύτερα, ιδίως του Φοίβου ο οποίος σε αυτόν τον δίσκο πιστεύω πως μας απογοήτεψε αρκετά.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 2.5/5

Tony

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι τέλοιο !!! ΚΑΙ οι στίχοι και η μουσική. Μπράβο!!!!! έτσι να μας εκπλήσετε!!! Πάντα!!!!!

Greek CD Reviews είπε...

Ευχαριστούμε για τα καλά και ενθαρρυντικά σας λόγια.

Ενημερωθείτε για όλα τα νέα posts, και πείτε μας ποιό album θα θέλατε να κάνουμε review μέσω του Facebook! Το username είναι Greekcd Reviews

Greek CD Reviews

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι και η καλύτερη δουλειά του καλλιτέχνη... Το μεγάλο μειονέκτημα είναι ότι δεν έχει κάποιο τραγούδι να ξεχωρίζει ιδιαίτερα με εξαίρεση το "Σαν δυο σταγόνες βροχής" που έκανε μια μικρή πορεία στο airplay chart...